dimarts, 3 de març del 2015

Gironàutes: VINYET RIS

Em dic Vinyet Ris, tinc 17 anys i estic cursant el 2n de batxillerat científic i tecnològic a l'Escola Intermunicipal del Penedès

l’escola, la Montse Enajas des de l'assignatura de Tecnologia i el Ricard Garcia des de la de  Llengua castellana, ens van proposar una activitat que consistia en anar a Girona aprofitant les Jornades Culturals per realitzar un taller de robòtica submarina al parc científic i tecnològic de la Universitat de Girona i, a partir d’aquesta activitat, aprendre també a crear i gestionar un blog on explicar-hi el que feien els altres companys al taller del CIRS.

La sortida va durar tres dies i va superar les meves expectatives molt gratament. Durant els matins visitàvem Girona i aprofitàvem per fer fotografies de la ciutat i de tant en tant en pujàvem alguna al blog explicant que fèiem. Durant el dia i a mesura que anàvem penjant les fotos, el professor que ens acompanyava a nosaltres, el Jordi Barroso, ens anava explicant el funcionament del blog. 

Abans de dinar pujàvem al Parc Científic per dinar amb els companys que feien el taller de robòtica submarina. Llavors aprofitàvem per veure la seva feina, per fer fotos dels robots que estaven construint i per gravar vídeos que més tard penjaríem al blog. A la tarda, en acabar les activitats, ens trovàvem tots i passejàvem per Girona abans  de sopar a l’alberg Cerverí de Girona que és al centre de la ciutat, és a dir, era perfecte perquè estava a prop de qualsevol lloc on volguéssim anar.

Em vaig apuntar a l'activitat de Girona perquè em va cridar molt l’atenció el fet de poder aprendre a crear un blog, ja que avui en dia n'hi ha molts i de molts temes i nosaltres els consultem cada vegada amb mes freqüència. Particularment pensava que era molt fàcil fer-ne un, ja que quan els veus sembla molt senzill. Però un cop et trobes en la situació de crear-ne un, no ho és, perquè has de tenir en compte el format, com escrius i les fotos que penges, els enllaços i un munt de coses més. 

[Vinyet Ris]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada