divendres, 6 de març del 2015

Gironàutes: MIREIA TORNÉ

Em dic Mireia Torné i Soler, estic fent segon de batxillerat a l’IES Escola Intermunicipal del Penedès i em vaig apuntar a fer el taller de blogs del qual n'ha sortit aquest que esteu llegint.

M'hi vaig apuntar perquè em va semblar interessant la idea de fer-ne un. Jo mai havia fet un blog i amb aquest taller he tingut l'oportunitat d’aprendre els passos que se segueixen per realitzar-lo. El nostre equip estava format per la Vinyet Ris, el Jordi Barroso i jo mateixa. 

El nostre treball va consistir especialment en fer un seguiment del taller de robòtica submarina que es feia a la Universitat de Girona, on vam recollir imatges, vídeos i informació del dia a dia dels nostres companys. Em va agradar molt l’experiència, ja que a més del Parc Tecnològic i Científic també vam visitar la ciutat de Girona, plena de petits recons, curiositats i història.

[Mireia Torné]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada